In acest weekend am facut un Traseu Montan pana la Piatra Arsa vizitand astfel Babele si Sfinxul pentru ca ulterior sa coboram telecabina in Busteni

Sfinxul este o zona foarte frumoasa unde se poate ajunge foarte usor cu telecabina din Busteni
In aceasta postare ma voi limita la o tura mai light pe care-am facut-o la babe si la sfinx. Traseul l-am facut de la piatra Arsa pana la Sfinx iar in seara respectiva ne-am cazat la cabana Babele care dispune de numeroase camere. Desi cazarea nu este una din cele mai exceptionale, la pretul respectiv este mai mult decat ok, plus ca pe noi ne interesa sa ne plimbam nu sa stam in cabana.

catelul de la babele, camaradul nostru pe tot traseul ­čśÇ

Traseu Montan Piatra Arsa Babele Sfinxul telecabina Bustenichirobocea-nicu-landscape-peisaje-romania-guide-tour-busteni-sfinx-babele-trip-travel-jump-sunset-sun-clouds-mountains

Traseu Montan Piatra Arsa Babele Sfinxul telecabina Busteni chirobocea-nicu-landscape-peisaje-romania-guide-tour-busteni-sfinx-babele-trip-travel-stars-clouds-shadow

Traseu Montan Piatra Arsa Babele Sfinxul telecabina Busteni chirobocea-nicu-landscape-peisaje-romania-guide-tour-busteni-sfinx-babele-trip-travel-sunset-girl

Traseu Montan Piatra Arsa Babele Sfinxul telecabina Busteni chirobocea-nicu-landscape-peisaje-romania-guide-tour-busteni-sfinx-babele-trip-travel-dog-snow-white

Catelul si-a ales un punct strategic :))

Traseu Montan Piatra Arsa Babele Sfinxul telecabina Busteni chirobocea-nicu-landscape-peisaje-romania-guide-tour-busteni-sfinx-babele-trip-travel-fog-cazare-cabana-babele

Cabana Babele si un avion deasupra ei

Traseu Montan Piatra Arsa Babele Sfinxul telecabina Busteni chirobocea-nicu-landscape-peisaje-romania-guide-tour-busteni-sfinx-babele-trip-travel-luna-moon

Un fenoment destul de rar, datorita cetei s-a format un halou ca un curcubeu circular in jurul lunii ­čÖé spectaculos!

Traseu Montan Piatra Arsa Babele Sfinxul telecabina Busteni chirobocea-nicu-landscape-peisaje-romania-guide-tour-busteni-sfinx-babele-trip-travel-sun-clouds-sunset

Traseu Montan Piatra Arsa Babele Sfinxul telecabina Busteni chirobocea-nicu-landscape-peisaje-romania-guide-tour-busteni-sfinx-babele-trip-travel-sunset-jump

chirobocea-nicu-landscape-peisaje-romania-guide-tour-busteni-sfinx-babele-trip-travel-tripod-gear-dslr-sunrise-sunset

Traseu Montan Piatra Arsa Babele Sfinxul telecabina Busteni chirobocea-nicu-landscape-peisaje-romania-guide-tour-busteni-sfinx-babele-trip-travel-crucea-caraiman

Datorita lipsei de vizibilitate nu am putut sa mergem pana la Varful Omu, desi asta ne propusesem initial dar am coborat putin spre crucea Caraiman ­čÖé

Sper ca v-au placut fotografiile facute si va invit sa vizualizati si alte fotografii pe site sau pe facebook, asta daca va intereseaza si fotografii de nunta si alte evenimente sedinte foto portrete etc

Ma puteti contacta la rubrica de contact sau direct pe mail la contact@ChiroboceaNicu.ro si la 0724083846